GSX Version 2 Frage

• FSX

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• GSX Version 2 Frage

Hallo zusammen

Habe soeben GSx auf die aktuelle Versio updated. Das sind ja einige Änderungen.

Leider verstehe ich den untenstehenden Abschnitt zu wenig. Könnte mir jemand kurz erklären um welche Regler es hier geht, nicht dass ich jetzt plötzlich OOM habe (fsx).

Besten Dank
      Lg Patrick

But in the upcoming update, we linked the setting between the Addon Manager and Couatl, so this slider will now control the memory management strategy entirely, both for the Addon Manager, and for Couatl. Which means, if you turn it up to the maximum, *everything* will be loaded at once at 15-20 NM out, and nothing will ever be loaded/unloaded again, until you exit the airport area entirely. The setting will work for FSX and earlier P3D version, just to let you experiment with it, but you'll likely see OOMs on 32 bit simulators. But on 64 bit, it will be your best friend, removing any pop-ups and stuttering formerly caused bv the aggressive memory management, which was originally made to prevent OOMs.
      Herzliche Grüsse
      Patrick

Mein System:
      System: FSX auf i7 5930K Six Core Extreme,Asus x99Deluxe, 16GB DDR4-RAM 4-Kanal 2133 MHz
      1 TB Samsung 850 Pro SSD(only the FSX Harddisk).
      GTX1070Gigabyte 4GB GDDR5